azbest_1.jpg
20.01.2025

Demontaż, odbiór i utylizacja azbestu – zachęcamy do składania wniosków

Kontynuujemy usuwanie azbestu i wzorem lat ubiegłych planujemy złożyć do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie wniosek o dofinansowanie demontażu, odbioru i utylizacji wyrobów zawierających azbest. Pomoc w demontażu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest dotyczyć będzie osób fizycznych, które są właścicielami nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Pomiechówek. Dofinansowanie nie pokrywa kosztów związanych z zabezpieczeniem dachu po demontażu azbestu, zakupem i montażem nowych pokryć dachowych oraz nie obejmuje refundacji kosztów poniesionych przez osoby fizyczne, które we własnym zakresie zleciły demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu.

Wnioski osób zainteresowanych uzyskaniem dofinansowania będą przyjmowane do odwołania i zależeć będą od terminu naboru wniosków ogłoszonego przez WFOŚiGW w Warszawie.

Program będzie realizowany w przypadku pozyskania przez gminę środków zewnętrznych.

Więcej informacji mogą Państwo uzyskać pod nr tel. 22 765 27 22 w godzinach pracy urzędu lub adresem e-mail: odpady@pomiechowek.pl.

Zachęcamy do udziału w akcji!

 

Inne aktualności

Więcej  aktualności o: Przejdź do strony z aktualnościami